Marketing na TikToku je vhodný pro širokou škálu firem a produktů, pokud jsou schopny vytvořit zajímavý a zábavný obsah, který osloví cílovou skupinu. TikTok je obzvláště […]
Proč by měla být vaše firma vidět na YouTube? Po Googlu je to druhá největší platforma sociálních médií na světě. 122 miliónů aktivních denních uživatelů. YouTube […]
Malé firmy mají často omezené možnosti, co se týče lidských i finančních zdrojů. Nicméně i s omezenými zdroji se můžete pustit do marketingu na sociálních sítích. […]
„Říkejte nám Meta,“ oznámil Mark Zuckerberg na výroční konferenci společnosti dne 28. 10. 2021. „Název Facebook už prostě nezahrnuje vše, co děláme.“ To je pravda… Facebook zastřešuje Instagram, […]
Sociální síť Pinterest je jedna velká výkladní skříň, kde můžete vystavit své produkty a nabízet firemní služby a cílit na zákazníky, hlavně tedy ženy. Ženy totiž […]
Společnost Apple udělala radost svým zákazníkům novým operačním systémem iOS 14 a nám marketérům přidělala práci. Pokrok nelze zastavit, že? Spravujete-li na Facebooku kampaně, museli jste […]
V roce 2015 a 2019 jsem na tomto blogu publikovala tyto články na téma dark post. Toto téma by si opět zasloužilo aktualizovat. Dark posty jsou pořád […]
Na téma hashtagy na sociálních sítích jsem již napsala článek v roce 2015. Tento článek patří podle Google Analytics mezi nejčtenější články na tomto blogu o sociálních […]
Určitě tušíte, že nestačí pouze založit firemní stránku na Facebooku a čekat, co se stane. Pokud se jí nebudete pravidelně věnovat a přidávat zajímavý obsah, nestane […]