Určitě tušíte, že nestačí pouze založit firemní stránku na Facebooku a čekat, co se stane. Pokud se jí nebudete pravidelně věnovat a přidávat zajímavý obsah, nestane […]
Pokud používáte Facebook už nějaký ten pátek, asi vás napadne, že za tu dobu má Facebook k dispozici hodně informací, které jste mu dobrovolně poskytli. Jedna věc […]
Facebook Messenger patří mezi nejpoužívanější aplikace dnešní doby a určitě najdete způsob, jak ho využít pro marketing vaší firmy. Tento článek vám s tím pomůže. Napřed si […]
Video obsah na internetu stále roste. Skoro by se dalo říct, že „video epidemie“ se šíří na všech platformách: YouTube, Facebook, Instagram, Twitter… A nejsou to […]
Je dost pravděpodobné, že jako uživatel sociální sítě Facebook jste členem nějaké facebookové skupiny. Možná jste dokonce přemýšleli o tom, že si nějakou založíte. Pokud tedy […]
Stručně řečeno, dark posty jsou nepublikované příspěvky facebookové stránky. Jsou to příspěvky, které nejsou viditelné fanouškům ani followerům stránky a slouží pouze k reklamním účelům. Pokud […]
Myslím, že neznám firmu, která by nechtěla získávat nové followery na Instagramu. Také vím, že je zajímají hlavně tipy a triky, které je nebudou moc stát. […]
Má vaše firma vánoční strategii prezentace na sociálních sítích? Měla by ji mít? Určitě ano! Nechat věci volně plynout a zvýšit třeba jen rozpočet na kampaně […]
Koncem června 2018 spustil Instagram nový formát video obsahu, kterým je IGTV. Cílem je konkurovat YouTube kanálu, kam mohou uživatelé nahrávat svá již hotová videa. Možnost […]