Blog

25 června, 2020

Efektivní plán komunikace pro sociální sítě určený malým a začínajícím firmám

Určitě tušíte, že nestačí pouze založit firemní stránku na Facebooku a čekat, co se stane. Pokud se jí nebudete pravidelně věnovat a přidávat zajímavý obsah, nestane […]
1 dubna, 2020

Marketing a Koronavirus. Problém, nebo příležitost? 5 strategických rad a 10 tipů pro on-line marketing

Svět se mění a my s ním. Koronavirus drží lidi v karanténě ve svých domovech již od poloviny března a těžko říct, jak dlouho bude situace […]
31 ledna, 2020

Jak se bezpečně přihlásit na Facebook

Pokud používáte Facebook už nějaký ten pátek, asi vás napadne, že za tu dobu má Facebook k dispozici hodně informací, které jste mu dobrovolně poskytli. Jedna věc […]
1 listopadu, 2019

Facebook Messenger: stručný návod

Facebook Messenger patří mezi nejpoužívanější aplikace dnešní doby a určitě najdete způsob, jak ho využít pro marketing vaší firmy. Tento článek vám s tím pomůže. Napřed si […]
11 září, 2019
videoreklama

5 tipů, jak využít video na sociálních sítích

Video obsah na internetu stále roste. Skoro by se dalo říct, že „video epidemie“ se šíří na všech platformách: YouTube, Facebook, Instagram, Twitter… A nejsou to […]
4 července, 2019

Jak založit a spravovat skupiny na Facebooku

Je dost pravděpodobné, že jako uživatel sociální sítě Facebook jste členem nějaké facebookové skupiny. Možná jste dokonce přemýšleli o tom, že si nějakou založíte. Pokud tedy […]
16 dubna, 2019

Co je dark post na Facebooku a jak ho vytvořit

Stručně řečeno, dark posty jsou nepublikované příspěvky facebookové stránky. Jsou to příspěvky, které nejsou viditelné fanouškům ani followerům stránky a slouží pouze k reklamním účelům. Pokud […]
14 ledna, 2019

Více followerů na Instagramu? Optimalizujte svůj profil!

Myslím, že neznám firmu, která by nechtěla získávat nové followery na Instagramu. Také vím, že je zajímají hlavně tipy a triky, které je nebudou moc stát. […]
12 listopadu, 2018

Vánoce na sociálních sítích

Má vaše firma vánoční strategii prezentace na sociálních sítích? Měla by ji mít? Určitě ano! Nechat věci volně plynout a zvýšit třeba jen rozpočet na kampaně […]
6 srpna, 2018

Opustíte YouTube kvůli novince IGTV?

Koncem června 2018 spustil Instagram nový formát video obsahu, kterým je IGTV. Cílem je konkurovat YouTube kanálu, kam mohou uživatelé nahrávat svá již hotová videa. Možnost […]