V roce 2015 a 2019 jsem na tomto blogu publikovala tyto články na téma dark post. Toto téma by si opět zasloužilo aktualizovat. Dark posty jsou pořád […]
Na téma hashtagy na sociálních sítích jsem již napsala článek v roce 2015. Tento článek patří podle Google Analytics mezi nejčtenější články na tomto blogu o sociálních […]
Určitě tušíte, že nestačí pouze založit firemní stránku na Facebooku a čekat, co se stane. Pokud se jí nebudete pravidelně věnovat a přidávat zajímavý obsah, nestane […]
Pokud používáte Facebook už nějaký ten pátek, asi vás napadne, že za tu dobu má Facebook k dispozici hodně informací, které jste mu dobrovolně poskytli. Jedna věc […]
Facebook Messenger patří mezi nejpoužívanější aplikace dnešní doby a určitě najdete způsob, jak ho využít pro marketing vaší firmy. Tento článek vám s tím pomůže. Napřed si […]
Video obsah na internetu stále roste. Skoro by se dalo říct, že „video epidemie“ se šíří na všech platformách: YouTube, Facebook, Instagram, Twitter… A nejsou to […]
Je dost pravděpodobné, že jako uživatel sociální sítě Facebook jste členem nějaké facebookové skupiny. Možná jste dokonce přemýšleli o tom, že si nějakou založíte. Pokud tedy […]
Stručně řečeno, dark posty jsou nepublikované příspěvky facebookové stránky. Jsou to příspěvky, které nejsou viditelné fanouškům ani followerům stránky a slouží pouze k reklamním účelům. Pokud […]
Myslím, že neznám firmu, která by nechtěla získávat nové followery na Instagramu. Také vím, že je zajímají hlavně tipy a triky, které je nebudou moc stát. […]